1. Wejście do rejestracji
W prawym górnym rogu strony wybierz opcję rejestracji i logowania. Jeśli masz konto z zeszłego sezonu to wybierz logowanie, a w przeciwnym wypadku wybierz rejestrację — pojawi się formularz rejestracyjny do wypełnienia. Możesz się zarejestrować za pomocą tego formularza lub użyć dostępnych metod zewnętrznych:
- Facebook
- Steam
- Google

2. Aktywacja konta
Po zakończeniu rejestracji otwórz skrzynkę e-mail podaną podczas rejestracji (lub powiązaną z kontem Google) i kliknij link aktywacyjny przesłany w wiadomości.

3. Konfiguracja konta
Po aktywacji i ponownym wejściu na stronę uruchomi się ekran konfiguracyjny składający się z kilku kroków:
a) Ustawienie nazwy użytkownika.

b) Wybór szkoły, którą reprezentujesz.

c) Wybór gry, w której chcesz wziąć udział i uzupełnienie wymaganych informacji:

- Szachy: podaj nazwę z serwisu Chess.com.
- Counter-Strike: połącz konto Steam.
- League of Legends, TFT: połącz konto Riot Games.
- Fortnite, Rocket League: połącz konto Epic Games.
4. Zapis do turnieju
Po konfiguracji konta zapisz się do turnieju klikając na kafelku turniejowym niebieski przycisk „Dołącz”.

5. Dane nauczyciela i potwierdzenie
Wypełnij formularz z danymi nauczyciela. Po wysłaniu formularza nauczyciel otrzyma e-mail z linkiem do potwierdzenia reprezentowania placówki.
Po przejrzeniu danych nauczyciel musi podać swój numer kontaktowy oraz oficjalne potwierdzenie reprezentowania szkoły. Może także zaakceptować newsletter i musi zaakceptować regulamin. Po kliknięciu przycisku „Wyślij” uczeń zostaje wstępnie potwierdzony.

6. Co musisz zrobić?
W tej sekcji znajdują się najważniejsze dokumenty wymagane do zarejestrowania się w rozgrywkach. Jest to zgoda placówki szkolnej, którą należy przekazać nauczycielowi oraz zgoda rodzica na udział w rozgrywkach, która jest wymagana w przypadku uczestników małoletnich.
a. Zgoda rodzica
Pobierzb. Zgoda placówki szkolnej
Pobierzc. Regulamin
Zobacz7. Potwierdzenie przez administratora
Po wysłaniu formularza status na stronie zmieni się na oczekiwanie na potwierdzenie przez administratora. Po akceptacji przez administratora nauczyciel otrzyma drugi e-mail z danymi uczestnika lub drużyny.
W przypadku gier drużynowych (np. League of Legends, Rocket League, CS2) jeden z uczniów uzupełnia skład drużyny — wtedy nauczyciel potwierdza udział wszystkich zapisanych graczy jednocześnie.